Hatar Måndagar

Och alla andra dagar förutom fredagar, lördag och söndagar :P Haha ..... Vill
ju ha min älskling hemma ..... ser fram emot Theas födsel då han är hemma
me oss i hela 10 dagar och sen är det påskledighet och sen är det semester :D
Är glad för att han är "ledig" så mycket i början så att han får chans att lära
känna henne bättre från dag ett ..... Ska verkligen bli så härligt att bli en
familj och åka på semester för första gången som en också :)

Är seg och slapp idag =/ orkar inte göra nånting nästan ..... jag har vikt och lagt
Theas kläder i hennes byrå och så har jag lagt disken i blöt för den ska patrik få
ta hand om när han kommer hem .... ska väl bädda sängen och sen lägga mig och
kolla på House ..... NOOOOOOOO, såg nyss att det inte något house idag :mad:
Jävla skit .... men i tv-tidningen ska det va House =/ Hatar när det blir fel info i
antingen i tv-tidningen eller på tv:n .... får väl vänta och se va som stämmer då ...

Nu ska jag äta nåt lätt, är hungrig ....

Bye Bye



Kommentarer
malin

ser också fram emot dom där 10 dagarna. och vi kommer ju ha barn samtidigt. då kan vi ju ses oftare:)

2010-11-08 @ 15:19:50
Denise

Jag hatar också alla dagar förutom de dagar som man är ledig eller kan förvänta sig ledighet :P

2010-11-08 @ 15:45:21 | http://blogg.mama.nu/kevinsmamma
Rebecca

malin: Visst ska det bli mysigt att bara få mysa me gubben och bebisen sin? :D jag längtar verkligen till det. Haha, barn samtidigt vet jag inte, din kommer ju kunna krypa när min lilla tös komma ut men vi är mammalediga samtidigt så lart att vi ska ses :) Ta en promenad i sommar och fika :) Åh, så mysigt ju :)



denise: Haha, precis =D

2010-11-08 @ 15:52:11 | http://minvardagsommamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!