Seg uppdatering


Har varit lite seg uppdatering dom senaste dagarna och jag har inget annat
att skylla på än ren bloggtorka och lathet ....

Hur som helst .....

I fredags kom fru Nilsson över nån timme och fikade ..... hon behövde komma
hemifrån och vara barn-man och hundfri en stund och det förstår jag :) När
Patrik kom hem så åkte vi till city gross och sen vidare till Robbans för att köpa
mat, där mötte tintin upp oss för dom skulle också äta där ..... annars gjorde vi
inte så mycket ....

Igår va vi mest hemma och tog det lugnt ..... åkte en sväng till hornbach och köpte
mitt julhus (bild kommer i helgen) och sen till bauhaus för att titta på lampa åt thea ...
Svängde förbi palmyra för att köpa kebeb till middag .... vilket tösen INTE uppskattade
idag :blush: Har varit rejält risig i magen idag .... men det kan det va värt ..... haha .....

Och idag har vi bara varit hemma, jag har gått omkring i myskläder hela dagen och
känt mig slö och hängig ..... har fått sätta mig var femte minut om jag gjorde nåt =/
Tösen har verkligen tagit all energi från mig idag ..... är lite trist att man är så orkeslös
men det är så när man väntar barn och kroppen förändras och hormonerna svämmar
över .... apropå hormoner så började jag gråta och blev JÄTTE arg när patrik kom hem
utan mina bilar ..... Vart så besviken för jag va så jävla sugen på bilar och så hade dom
inte det i centrum .... Haha ..... ja, va säger man ^^

Vi ligger i soffan och kikar på vad blir det för mat .... sen blir det en dusch eller ett bad
om jag får bestämma ..... sen ska vi fortsätta slappa i soffan ....

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!