Ingen bra dag :(

Den förbannade tandvärken kom tillbaka imorse :( Blir ju galen snart .... har
försökt få tag på tandläkaren men jag får ingen ny tid utan dom frågar bara va
jag har för problem *grrrrr* Mailade iallafall akuttandläkaren i västberga så jag
hoppas att få svar därifrån .... Ska göra ett nytt försök att få tag på min tandläkaren
också .... suck .... Blir till att knapra värktabletter ett par dagar igen då =/

Förutom tandvärken som gör en slö och bara allmänt grinig så har jag inte gjort
så mycket .... legat och vilat en stund vilket va SÅ skönt .... Nu sitter jag och väntar
på att tvättmaskinen ska bli klar så jag får hänga tvätt ..... är bara jultextilier som
tvättades då ska jag stryka och hänga upp gardiner imorrn eller på torsdag :) Dukarna
åker upp på Fredag me allt annat julpynt ....

Idag är jag kelsjuk, saknar Patrik jätte mycket :( Vill bara ligga i sängen under täcket
och kramas massa .... men i brist på annat så har min lilla tös hållt mamma sällskap
istället :) Hon kickar på för fullt där inne ..... börjar vänja mig vid hennes sparkar men
det är fortfarande lika mysigt .... Och igår kände jag henne på utsidan garanterat, tror
och hoppas att även patrik fick känna en spark eller två .... han sa att han kände men
jag vet inte =/

Och va tusan ska man säga om vädret då? ^^ Är visserligen glad att det snöar lite
men det är grått och trist ändå .... Hoppas att snön håller i sig iallafall .... vill ha
snö på första advent så det så :P

Ikväll blir jag själv nån timme :( Patrik ska kolla på nåt extrajobb efter jobbet och jag
antar att han inte kommer hinna hem till 5 iallafall :( Kanske 6 om jag har tur .... det
är typiskt att man ska va så sjukt kelsjuk idag när det dröjer innan han kommer hem :(

Ska titta klart på beverly hills och sen blir det ett bad och efter det så ska jag väl plocka
lite och sen lägga mig i soffan och glo på tv tills det är dags att börja me maten som
ikväll blir parmesangratinerad kyckling me pasta :) Får hoppas att gubben skyndar sig
hem så jag kan krama ihjäl honom ....

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!