Julstämningen är på topp

Är på ett strålande humör idag :) Julstämningen är på topp här hemma och
jag vill bara ha Torsdag för då ska jag sätta upp julgardinerna och hela Fredagen
ska jag julpynta och lyssna på julmusik .... Hoppas att vädret håller i sig, vill
ha mer snö och när man julpyntar så ska det faktiskt snöa tycker jag :P

Den här veckan från Torsdag blir jätte rolig :D

Torsdag: Sätta upp julgardiner, åka till hornbach och köpa julgranskulor,
glitter och lite annat, handla på city gross så att jag kan baka lussekatter.

Fredag: Julpynta hela dagen och på kvällen när Patrik kommer hem ska vi
dekorera vår "julgran"

Lördag: Åka till barnens hus och beställa vår vagn och köpa annat smått och
gott som kommer behövas, sen vidare till nacka forum och shoppa me Nilssons :)
Blir även middag me dom nånstans. Efteråt ska jag och Patrik ev in till stan och
träffa hans föräldrar.

Söndag: Jag ska baka lussekatter och småstäda på förmiddagen och på kvällen
kommer Nilssons hit på adventsfika :D

Gissa om jag vill att dagarna fram tills Torsdag går fort? Längtar så sjukt mycket .....

Men idag är det iallafall Måndag och här hemma händer inte så mycket .... ska väl
ta en sväng me dammsugaren, hänga tvätt, diska och bädda sängen .... Men innan
jag börjar me nånting ska jag äta lite först, blir bara några rostade mackor me oboy ...

Idag är det "bara" 111 dagar kvar till BF :love: Om 8 dagar ska vi till mvc och börja
mäta magen, är orolig att jag inte "växer" som jag ska =/ magen ser skitstor ut på
bild men i verkligheten är den inte alls så stor och jag tycker inte att den har växt på
ett bra tag och när jag ligger ner så försvinner den liksom =/ Får höra va BM säger ....

Nä, lite käk va det ja men vi höres och störes ....

Bye Bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!