Karate-bebis

VARJE morgon så fort Patrik har åkt till jobbet så vaknar vår lilla tös till liv
och imorse tror jag tusan att hon höll på me karate :P haha .... hon boxades,
sparkades, snurrade runt m.m .... men det har blivit en trevlig morgon-rutin
som är återkommmande .... synd att Patrik missar det =/ Igår fick jag mig
även en rejäl spark på handen så den hoppade till :O haha .... det kändes
väldigt skumt .... vill så gärna att Patrik ska få känna men hon är så envis
och blir helt blixtstilla så fort nån annan hand än min ligger på magen, hur
tusan känner hon skillnad? =/

Idag är det Torsdag och löning :D För min del studiebidragsdag men ändå :P
När älsk kommer hem ska vi betala räkningar, åka och handla och förhoppningsvis
åka till hornbach och köpa julgranskulor, glitter och lite annat smått :) Patrik ville
ha kycklingsallad på Robbans ikväll så dit ska vi innan vi åker hem :P

Jag ska sysselsätta mig me att stryka julgardiner som Patrik ska få hjälpa mig att
sätta upp ikväll och så ska jag börja städa lite grann ....

Nä, dags för en cigg och sen sätta igång och stryka :)

Bye Bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!