Lovely Friday

Underbart att det är Fredag :D Tyvärr kan jag inte säga desamma om vädret,
fast visst är det lite mysigt ändå? När man inte behöver gå ut, utan bara kan
sitta inne i värmen me en kopp te och kolla på tv .....

Har massa jag skulle behövt göra idag .... köket ser ut som ett bombnedslag, det
är disk överallt, likaså i vardagsrummet .... jag skulle behöva dammsuga och
dammtorka, all skit som står i hallen skulle jag behöva gå ner me till källaren för
Patrik gör det ju inte =/ suck .... jag orkar bara inte ..... nä, jag ska väl iallafall
samla ihop all disk så det står i köket och lägga det som får plats i blöt, ska plocka
undan skräp och slänga så att jag kan dammtorka lite och sen ta en sväng me
dammsugaren ..... Min rygg kommer visserligen va helt slut ikväll men då kan gubben
få massera mig en stund :P Hihi ..... skulle verkligen va skönt .....

Frågade Patrik va han ville göra imorrn och va han ville igår så ville han bara va
hemma ... både han och jag är halvkrassliga så :( Vi får se om vi ändrar oss imorrn,
tydligen skulle vädret va som idag och då finns det iallafall inte så mycket att göra ....
Jo, jag skulle vilja till IKEA och kika lite :)

Och på Söndagen ska vi ju till Nilssons på förmiddagen och på kvällen har vi bjudit
in oss själva på middg hos patriks föräldrar :P hans mamma hade vart och köpte lite
kläder till Thea igår på ett s.k showroom :O Låter dyrt och överklass så det ska bli
roligt att se va hon köpte .... Hon hade också köpt en skötväska fast vi redan hade en =/
Men jag ser faktiskt fram emot att åka dit, konstigt nog .... Sen hoppas jag att det blir
skomakarlåda me potatisgratäng till middag :P SÅ JUVLIGT GOTT ..... mums .....

Nä, samla ihop diska va det ja ..... vi hörs väl sen eller nångång .....

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!