Måndag ... igen

Jaha, då va det Måndag igen och jag sitter hemma på arslet och bara väntar på
att klockan ska bli 4 så att Patrik kommer hem =/ Fy fan vilket jävla pissliv man
har ^^ Nä, jag är tacksam för mitt liv även om det är jävligt trist emellanåt och
idag är det bara en dålig dag helt enkelt ....

Patrik ska på julfest me jobbet på fredag och jag är avundsjuk .... jag saknar att
träffa vänner och att bara få umgås .... Patrik får komma bort, träffa folk, dricka
och ha kul .... missunnar honom verkligen inte nåt, tycker att han får passa på nu
för när tösen har kommit så blir det mindre av sånt .... men jag skulle också vilja
träffa vänner och ha roligt ibland .... men nu är det som det är och jag ångrar
verkligen inte att jag är gravid, det är som sagt det bästa som någonsin har hänt
mig ..... och sen ska jag erkänna att jag är en aning svartsjuk .... finns en tjej som
patrik har jobbat mycket me och dom verkar gilla varann .... är bara orolig för att
han gör nåt dumt ..... jag får helt enkelt försöka lita på honom ..... Jag vet ju att han
älskar mig men det finns saker som inte är toppen som killar behöver .... och får dom
inte det hemma så söker dom upp det nån annanstans .... och jag känner givetvis
stor press att "göra honom till lags" .... usch, att allt ska va så jobbigt :(

Well, som sagt så har jag en mindre bra dag och känner mig bara på klagohumör ....

Jag och patrik åkte och handlade en sväng när han kom hem, blev lite mjölk, bröd,
cigg och lite gott :) Jag som ALDRIG har gillat julmust direkt har fått craving på det
tror jag =/ Köpte två glasflaskor igår och det va så jävla gott och idag köpte jag 4
flaskor men det måste vara nygårda (?) och i glasflaskor ... haha ....

Har haft sammandragningar ett par dagar nu .... det gör inte ont eller är obehagligt
utan det bara känns liksom .... haha .... kan tycka det är lite mysigt när magen blir
hård .... lär ju inte tycka det om nån månad när dom blir kraftigare och lär göra lite
ondare .... haha ....

Nä, nu ska jag lägga mig i soffan ett tag ... min rygg tar död på mig om jag sitter
vid datan för länge nu =/

Slänger in en bild på min lilla misse, Whiskas :)


Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!