Min älskade flicka

Idag har hon bökat omkring massor, hon verkar inte gilla när jag sitter
framåtlutad för då sparkar hon ordentligt :P Kan fortfarande inte sätta
ord på hur det känns men det är så ofattbart mysigt och otroligt .....
Kan dock bli lite irrirterad på Patrik som ska fram och försöka känna
så fort jag säger att hon rör sig ..... har förklarat för honom TUSEN gånger
att det kommer dröja nån vecka till innan han känner nåt men det örat
vill han inte lyssna me ..... Fast å andra sidan är jag så glad att han verkar
vara så engagerad och är så nyfiken på vår lilla flicka ..... så jag ska inte
klaga att han är överintresserad :P Det här är lika nytt för honom som det
är för mig ..... Min älskade och underbara fästman som ska bli pappa mitt
från ingenstans, han har tagit det så bra .....

Idag skulle jag ju ha tagit tag hemma men jag har inte haft nån lust så jag
har helt enkelt skitit i det ...... kände att det behövdes .....

Sitter för tillfället och kollar på House :) Ska sminka mig lite snabbt och sen
åka och handla när gubben kommer hem ..... måste köpa potatis, grädde,
lite bröd och mjölk och såklart nåt fredagsgott :) Ikväll blir det min nästan
favvo-middag .... potatisgratäng me kycklingfilé och massa sallad ..... det
kurrar i magen bara jag tänker på det :) Annars ikväll blir det väl att mysa
i soffan och kolla på nån film :)

Imorrn är det full rulle all day long .... vi ska till IKEA me Nilssons och sen till
Babyland för att grundligt undersöka vagnen jag vill ha, sen följer vi me dom
hem och käkar middag och Patrik tjatar ju om att spela ^^ Och på kvällen
åker jag och patrik först in till stan och tänder ljus för hans morfar och sen ut
till st botvids och tänder ljus för alla mina nära och kära (bla pappa och morfar) ...

Nä, nu sparkar lillan på blåsan så jag måste kila iväg och kissa men ha en underbar
fredag och helg :)

Bye Bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!