Min familj <3

Igår fick jag ett önskemål av en främmande tjej som ville ha lite mer bilder i
min blogg och jag är väldigt dålig på att lägga upp bilder men idag tänkte jag
göra en liten presentation av min blivande familj MED bilder :P Woohoo ....
Måste bara leta upp lite bilder på familjen :P

 
Vi börjar med mig då :P
Jag heter Rebecca och är 22 år. Bor i stockholm me min fästman,patrik och våra
två katter. Jag väntar vårt första barn, en liten flicka som beräknas att komma den
14 mars 2011. Jag är utbildad barnskötare men har varit arbetslös FÖR länge tyvärr.
Mitt mål är att plugga vidare så småningom och bli fritidspedagog.


Det här är min fästman,patrik <3 Han är mitt allt. Han är 27 år och fyller för övrigt år
8 dagar efter mig :P Han jobbar som målare och hans hobby är att samla sedlar från
alla världens hörn (det är hans sätt att pensionssspara på). Vi är väldigt lika, vi gillar
gamla hus, naturen och storslagna vyer. Och så älskar vi förstås varann :P hihi .... ja,
va finns det mer att säga om han? Att han är världens underbaraste kanske ;)


Här är vår dotter som fortfarande ligger i min mage och växer :) Hon beräknas att titta
ut om 116 dagar och både jag och Patrik längtar massor. Eftersom att jag inte har en
aning om vem hon är så finns det inte så mycket att säga. Hon verkar va en kvällspigg
tjej som sätter igång och sparkar efter maten framåt kvällen :)


Det här är vår ena katt,Whiskas. Han är en 3-årig blandning av norsk skogskatt och vanlig
bondkatt. Han gillar att sova, äta och ibland får han nåt tokryck och bara springer omkring,
jamar och hoppar uppför dörrkarmarna. Han gillar att låtsasbråka och är man på rikigt
bråkhumör så ska man ge sig på Whiskas för han ger sig inte i första taget. Han är livrädd
för dammsugaren och golvmoppen. Han gillar även att leka me ceasar och tvätta honom.


Det här är Ceasar, vår andra katt. Han är en 1-årig renrasig perser som är en riktig fegis.
Han är rädd för det mesta och om man skulle börja bråka me honom viker han undan direkt
och går och gömmer sig. Han gillar att ligga på tvättmaskinen eller på kattställningen. Ibland
blir han trött på att Whiskas ska tvätta honom hela tiden. Ceasar är väldigt lugn och gör
ingen nåt. Han sover mest.

Ja, nu har ni fått en kort presentation av min familj och vill ni veta nåt mer så är det bara
att fråga :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!