Min idé om Theas hörna

Åh, nu vill jag bara sätta igång me att göra ordning tösens hörna för jag vet att
det kommer bli så otroligt mysigt ..... Vet exakt hur jag vill göra nu efter mycket
velande fram och tillbaka ..... I januari får vi spjälsängen och då kan jag göra
verklighet av min idé :D

 I den här hörnan ska spjälsängen stå, det är på min sida
om sängen så att jag har nära när jag ska ta hand om henne på nätterna :) På
väggen där tavlan hänger ska jag ha en vit lång hylla :)

 Här är spjälsängen :)

 Det här påslakanet ska jag bädda med för första gången :)


 Den här hyllan eller en snarlik ska jag köpa och hänga på
väggen där tavlan hänger nu.

 En liknande sån här nalle puh-lampa ska jag köpa och ha på hyllan.
 Självklart ska nalle phu-tavlorna upp också fast med vita ramar.


Va tror ni? Kommer det bli en mysig bebishörna eller vad? :P Måste bara luska ut vad mer
jag ska ha på hyllan .... vill hitta lite fina nalle puh-gosedjur att ha där ..... well, får se va
man hittar ...... åh, vill bara ha Januari nu så jag får göra ordning hennes hörna :D
Kommer såklart ta bilder så fort allt är klart :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!