Mvc i eftermiddag

Usch, ingen bra dag :( vaknade upp me en envis tandväek som VÄGRAR ge
me sig ..... har tagit 5 värktabletter sen kl halv 10 ..... fick sova en timme då
tandvärken hade gett vika men så fort jag vaknade så hade jag ont igen :(
Ska skicka mail till tandläkaren igen och hoppas på att få en tid istället för att
dom frågar va problemet är *arg*

Borde äta något, är vrålhungrig men är rädd för att tandvärken förvärras om
jag äter nåt :( Men jag måste äta ..... suck .....

I eftermiddag ska iallafall jag och Patrik till mvc :) Mäta magen, ta blodtryck,
kolla järnvärdet osv osv plus att jag får mitt moderskapsintyg .... och så ska
vi lyssna på tösens hjärta :) Ska bli jätte mysigt .... fick en ordentligt kick
imorse av lilla fröken, blev nästan rädd för hennes styrka =/ haha .... Hon
har verkligen blivit jätte stark .... Och nu har hon börjat sparka högre upp,
en bit ovanför naveln ..... hon har annars alltid sparkat neråt ......

Ska kolla klart på beverly hills och sen försöka äta nåt och hoppas att tand-
värken försvinner ....

Blir ev en tripp till Huset efter mvc för en fika me Robino :) Beroende på kanske
jag ska säga .... har jag tandvärk så vill jag bara hem och skjuta mig i huvudet :(

Well, hör av mig ikväll ....

Bye Bye



Kommentarer
Lotta

Är det verkligen bra att äta så mycket värktabletter när man är gravid??

2010-11-30 @ 22:19:12
Rebecca

nej, det är inte bra att äta så mycket värktabletter men jag äter endast värktabletter i nödfall och givetvis bara värktabletter som är tillåtna för gravida. Vi får äta 8 tabletter om dygnet, som alla vanliga icke-gravida .... men tro mig, hade jag inte haft så JÄVLA ont så hade jag inte tagit nån ....

2010-12-01 @ 10:29:28 | http://minvardagsommamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!