Mysig dag me shopping

Idag blev det massa ändrade planer men dagen slutade toppen iallafall :)

Från började va det tänkt att jag och Patrik skulle åkt till nacka forum me
fam Nilsson och sen käka me dom efteråt men det visade sig att dom redan
hade köpt allt det dom skulle igår och ikväll ville dom äta middag på tu man
hand, vilket man kan förstå :) Men som sagt så gjorde inte det så mycket ....

Jag och älsk åkte till skärholmen i förmiddags och shoppade lite istället ....
Jag hittade en jätte fin tjock tunika, den är lila och grårandig men ser blå ut
på bilden =/ haha .... och Patrik köpte sina första kläder till vår lilla tös som
vi bestämde att hon ska ha hem från BB i mars :) Vart så överasskad av hans
gest men gissa om det värmde :) Min fina och underbara älskling ..... finns ingen
bättre än han .... Slänger in en bild på min mage också, när jag spänner den så
får den en sån rolig form, det tycker patrik är skitroligt ^^ haha ... tyvärr är väl
inte kvalitén den bästa .....

  

Vi va inne en sväng på lindex för jag skulle ju köpa amningsbh men dom hade
ingen i min storlek så det får vänta ..... avslutningsvis gick vi in på åhlens och
Patrik köpte en beck-film och första säsongen av tre kronor :D Weeeeiiii .....

Vi åkte upp till mamma också och fikade lite och visade va vi hade köpt, hon
tyckte det va jätte fint .... hade inte trott nåt annat heller ..... hehe .....

Va gör vi nu då? Slappar efter maten och kollar på tv ..... blev potatisgratäng me
lövbiff och sallad, det va gott som alltid :)

Vet inte om vi ev ska in till stan och hälsa på "svärföräldrarna" men jag funderar
på att stanna hemma ..... min mage är inte alls i form =/ får se hur jag gör om
vi ska åka in .....

Annars ska vi ta ett bad, kolla på Beck och äta lite godis och bara mysa .....

Imorrn är det första advent ... redan liksom :O På förmiddagen ska vi städa för
på kvällen kommer fam Nilsson på adventsfika, ska bjuda på pepparkakor och
lussekatter ....

Ha en UNDERBAR lördag och mys me era nära och kära .....

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!