November-shopping

Den här månaden kommer det gå åt en hel del pengar för både mig och
Patrik =/ Julklappar ska köpas, vi ska åka till netonnet och handla lite, vi
ska köpa massa julsaker på hornbach, vi ska handla lite smått och gott på
IKEA, jag ska skämma bort mig själv, vi ska till nacka forum och barnens
hus me fam Nilsson ..... Fast trots att vi ska handla så mycket så tror jag inte
att vi kommer göra av me MASSA pengar men ett par tusen blir det nog .....
Beror på va vi köper och hur dyra sakerna är ..... Men jag längtar efter att
få shoppa lite .....

Jahopp ..... Idag är det Torsdag, skönt ..... Patrik va lagomt trött imorse när han
gick upp, stackarn :( Vi gick och lade oss rätt sent, vi låg i sängen och pratade om
Thea ..... om uppfostran och regler och lite sånt och vi har samma syn på uppfostran
me en liten skillnad som Patrik nämnade .... Han kommer vara hård mot henne, kanske
för hård i vissa avseenden medan jag däremot kommer va den där snälla mamma ^^
Det ska bli spännande hur som helst :)

Jag sysslar me mitt som alla andra dagar =/ tvättar och fixar hemma ..... patrik ska
få gå ner till källaren ikväll och lämna lite skit som för tillfället står i hallen så att jag
kan dammsuga imorrn och storstäda lite .....

Sitter och funderar på va vi ska hitta på i helgen? Skulle vilja åka ut nånstans och ta me
varm choklad om det är bra väder :) På Söndag ska vi iallafall till Nilssons och titta på
deras eventuella nykomling (en till shar pei) ....

Igår hade vår tös disco i min mage :P haha ... hon rörde på sig hur mycket som helst
och var överallt och ingenstans kändes det som ..... haha ..... det va verkligen liv på
henne om jag säger så ..... Hon gillar verkligen att sparka på urinblåsan ^^ suck ....
Nä, det är bara att kila iväg och kissa då .....

Bye bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!