På bättringsvägen

Natten va ett rent helvete :( hade feber och höll på och bokstavligen frysa
ihjäl när jag skulle gå på toa ..... kallsvettades som en tok, lakanen och
täckena va blöt imorse =/ Och till råga på allt vaknade jag upp vid 4 imorse
och hade världens tandvärk ..... vi hade inga värktabletter och jag låg bara
och grät av smärta, det gjorde så ont :( Patrik försökte trösta mig så gott det
gick ..... provade att smeta på lite tandkräm på tanden och det bedövade så till
slut kunde jag somna om ....

Vaknade vid 9 imorse, va uppe ett tag och sen gick jag och lade mig igen, sov
då till kl 11 ..... det va superskönt ..... dagen har gått åt till att ligga i soffan och
kolla på tv, ligga i sängen och halvslumra, tvätta lite och byta sängkläder .....
Men det gjorde susen, nu är jag på bättringsvägen och mår hyfsat okej :) bara
näsan som rinner och halvhängig .... Patrik kom hem på sin rast och lämnade lite
värktabletter, det va ett trevligt avbrott i vardagen :P haha ....

Jag och hjärtat har precis tagit ett varmt bad och nu sitter jag och väntar på att halv
8 hos mig ska börja :)

Bye Bye



Kommentarer
Sarah

Hejsan, känner dig inte med har hittat hit till din blogg och följer den varje dag! Jag skulle uppskatta lite med bilder i bloggen, så svårt att läsa om någon som man knappt vet hur hon och familjen ser ut! Så kör med lite mer bilder!

Kramiz!

2010-11-16 @ 20:25:00
Rebecca

Va roligt me nya läsare :) och jätte roligt att du berättar va du vill se mer av :) erkänner att jag är ganska dålig me bilder men jag ska verkligen försöka bättra mig :) Ska försöka slänga in minst 2-3 bilder i veckan och sen när lillan kommer så kommer bloggen bombarderas av bilder på henne :) Kramar

2010-11-16 @ 21:32:10 | http://minvardagsommamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!