Presentera mig själv

Jag heter Rebecca, föddes den 17 Maj 1988 på huddinge sjukhus i Flemingsberg .....
Dom första 9 åren bodde jag me min mamma, sen blev jag fosterhemsplacerad
hos min moster och i samband me det flyttade jag upp till Jämtland ....

Har även bott i Norrköping innan vi hittade tillbaka til stockholm ..... bodde hos min
moster och hennes familj tills jag va 17 år då träffade jag min nuvarande sambo
och fästman .....

Vi har varit tillsammans i snart 5 år och i mars blir vi föräldrar för första gången :)
Hon beräknas att komma den 14 mars 2011 :love: Även giftemål står väl på kalendern
inom den närmsta framtiden men det är det ingen brådska me ..... utan det kommer
när det kommer .....

Jag bor förässten i en tvåa i södra stockholm .... har även två katter, Whiskas och Ceasar .....

Har barnskötarutbildning men är för tillfället arbetslös och kommer vara det fram tills att
mammaledigheten är slut, då är det dags att ge sig ut på arbetsmarknaden igen ....

Det va en kortare presentation av mig :P

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!