Sjuklingar

Vaknade upp imorse och hade så jävla ont i halsen, så typiskt att patrik har smittat
mig ^^ han har varit risig ett par dagar nu ..... men det passar utmärkt att va sjuk
idag, har nämligen inga planer förutom att ligga i soffan, kolla på tv och dricka varm
choklad/te och bara kurera oss :) Vanligtvis har vi saker att göra hela helgerna men
idag är det riktigt skönt att bara va hemma och slappa .....



Vi har varit en sväng i kungens kurva för att kila in på ica kvantum och handla
lite .....Köpte lite mjölk (som behövs till varm choklad), lite läsk (till maten),
smör och pålägg (som behövs till mackor), te (som är bra för min hals), lite glass
och lite lösgodis till ikväll :)

Eftersom att dagen blir så "alldaglig" och händelselös tänkte jag lyxa till maten me
lövbiff, pommes och bea :P Haha ....

Tösen rör på sig mer och mer för varje dag , känns så härligt att känna henne igen :)

Nu ska jag titta på "min stora feta grekiska semester" på TV1000 ..... har inte sett
den och föregångaren va helt okej men den här verkar suga =/ Finns ju fan inget att
se :(

Aja, ha en härlig lördag ....

Bye Bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!