Sjusovare

Herregud va jag sover nu för tiden =/ Klockan är nästan aldrig innan 10 innan
jag kliver upp .... men det va otroligt mysigt imorse efter att Patrik åkt till
jobbet ..... då började vår dotter böka omkring i magen MASSOR ..... det pirrade,
pulserade och fladdrade i säkert 15 min innan det vart lugnt igen .... samma sak
hände igår kväll när vi satt och tittade på tv .... det är verkligen en wow-känsla ....
Nu väntar jag bara på riktiga sparkar så att pappa Patrik får uppleva henne också :)



Haha, min humor har blivit helt hopplös på tal om ingenting ..... vi kollade på det här
programmet sälj eller släng som gick igår kväll och då skulle hon den där inredaren
gå till en gubbe och värdera en gammal kanon och hon fick den värderad till ca 2000
kr och sa då: men det va ju kanon och jag började ASGARVA ..... herregud ..... patrik
tittade på mig som om jag vore dum i huvudet .....

Och angående mitt förra inlägg så är det mycket bättre idag :) Tjejen han ska hjälpa
flytta är 35 år, har två ungar och tydligen väldigt ful ..... jag va iallafall betydligt mycket
sötare även om jag snart kommer rulla fram :P Så nu känns det en aning bättre
iallafall ..... det är ju bara för några timmar och några timmar utan honom klarar jag
mig nog :P

Idag är det en härligt solig dag men sen jag blev gravid har jag blivit solskygg så alla
persienner är nerdragna ..... håller på och tvättar en vit maskin, ska väl hänga in torr
tvätt så att den nya tvätten får plats ..... diska ska jag göra och bädda sängen :) ja,
dom vanliga tråkiga vardagssysslorna .....

Sitter och funderar på va tusan va man ska äta idag ...... jag och Patrik sa kyckling
igår men så kom jag på att vi ska äta kyckling imorrn och på söndag så då vill jag inte
ha kyckling idag också, blir lite för mycket av det goda då =/ Hmm, potatismos och
falukorv kanske ..... eller köttbullar me potatis och brunsås ..... äsch, får se va det blir ....

Nu ska jag på toa och sen hänga tvätt ....

Bye Bye



Kommentarer
malin

de är en wow känsla när du får känna riktiga sparkarna sen;) och vill du ha sällskap den helgen patrik ska iväg o hjälpa kollegan sin så hojta till.

2010-11-04 @ 11:53:00
Rebecca

ah, det kan jag tro :) Ser fram emot det jätte mycket. Ja, men det vore ju ett utmärkt tillfälle att träffas :) det är ju bara några timmar han kommer va borta men jag får ju nåt att göra då iallafall :) vet inte än vilken helg det blir men så får jag vet det så hör jag av mig :)

2010-11-04 @ 12:02:09 | http://minvardagsommamma.blogg.se/
Fanny

Var glad att du kan sova! Njut! Snart har du en vilding i magen som lever om och då får du nog inte sova så mycket!

2010-11-04 @ 14:03:27 | http://eleahsmamma.bloggplatsen.se
Rebecca

Nä, jag vet :) Får verkligen passa på nu för snart kommer man inte kunna sova bort hela förmiddagarna längre =/ men gud va jag längtar efter vår lilla tös ......

2010-11-04 @ 15:09:08 | http://minvardagsommamma.blogg.se/
Fanny

Det bästa som finns nu är att myssova med lilltjejen :)

När hon vilar, vilar jag. Helt underbart mys.

Så det gör inget att man missar sovmorgonen ;)

2010-11-04 @ 16:23:55 | http://eleahsmamma.bloggplatsen,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!