Skit

Nu har man ätit massa god ost och skinkpaj, tyvärr blev inte pajskalet sådär
som det skulle bli =/ men annars smakade det precis som jag hade tänkt mig ....
Maria (min moster) kom förbi en snabbis också, hon skulle låna lite tepåsar
och så snodde hon en kopp kaffe :P Haha ..... hon åkte en stund innan vi skulle
äta ......

Är för övrigt nere ikväll :( Min svartsjuka som vanligt och det blir ju inte bättre av
alla graviditetshormoner och att man känner sig stor, klumpig, ful, äcklig och bara
så otillräcklig :( Usch .... Patrik ska nämligen hjälpa en arbetskamrat (tjej) att flytta
om ett par helger och jag blev inte direkt överlycklig .... dels för att jag vill ha min
gubbe hemma på helgerna och dels för att det är en tjej .... hatar verkligen att va
svartsjuk ..... det är ju bara jag som mår dåligt av det .... jag försöker verkligen att
låta bli, jag vet att Patrik älskar mig och den lilla men ändå .... jag är en stor jävla
idiot ibland ...... förstår inte hur han står ut och har stått ut under alla dessa år =/

Nä, nu blir det ett bad och sen slappa framför tv:n .... känner att det är dags att värma
vetekudden också =/ suck ..... förbannade rygg, hoppas bara att det inte håller i sig
hela graviditeten ....

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!