Snorar och nyser

Igår slog min förkylning till på riktigt :( jag trodde att det skulle räcka me lite
ont i halsen men inte då ..... Ligger helt däckad idag ..... snorar och nyser om
vartannat, har fått en envis huvudvärk som jag inte kan göra nåt åt ..... men
jag får se det positiva, jag har inte fått vinterkräksjukan iallafall ^^ ta i trä, den
vill jag verkligen slippa .... ska ju vaccinera mig mot den på onsdag OM min
förkylning är betydligt bättre vill säga annars måste jag vänta en vecka till :(

Lillan i magen verkar pigg iallafall :) hon lever rövare och bökar omkring ....
Känner fortfarande ingenting utanpå magen, kanske lite grann men det är
väldigt lite .... tycker så synd om patrik, han vill så gärna känna hennes små
sparkar, han är otålig och förväntansfull, stackarn :( Men det borde hända snart
tycker jag =/ Om han inte känner nåt innan vi ska till mvc ska jag prata me min
BM .... är ju ändå i v24 idag =/

Skulle ha storstädat idag men som sagt ligger jag helt däckad och orkar inte göra
ett dugg .... hade verkligen behövt städa men det får bli när jag är frisk igen :)

Nu ska jag dricka upp min varma choklad och krypa ner under täcket och fortsätta
kolla på tv ....

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!