Snöstorm

Idag är det riktig vargavinter ute och jag lider me alla som måste ut i snöstormen :P
Själv kan man sitta inne under en varm filt och ta ett varmt bad ... hehe .... när det
är sånt här väder är man glad över att va arbetslös, hatar att va ute me ungarna när
det är snöstorm ute och ungarna uppskattar det inte heller .... Har man ett sånt jobb
så man inte behöver vara ute i drygt 2-2,5 timme så skulle jag också vilja jobba nu ...
Får skaffa mig ett sånt jobb sen ....

Hade jag haft lite mjölk hemma skulle jag tagit mig en kopp te eller varm choklad :)
Hihi ....



Idag är det en ganska bra dag, ingen tandvärk än så länge iallafall :P Tösen
har sparkat massa där inne, vi låg och mös tillsammans imorse efter att pappa
patrik hade åkt till jobbet .... klockan va närmare 8 när hon lugnade ner sig så
att man fick sova en stund till (vaknade kl 11) ..... längtar så otroligt mycket efter
henne .... men det är inte alltför länge kvar nu ^^ 110 dagar går fort, som mest
130 dagar ..... men om jag måste gå över tiden så kniper jag igen så får hon stanna
där inne ..... hon ska komma den 14e eller tidigare :P Så det så .... haha ..... nä, jag
skojar bara, hon får självklart komma när hon vill, jag har ju inget val direkt heller ...
En sak jag tycker är ganska rolig är att Patrik inte har några som helst problem me att
prata me Thea och gulla me henne i magen men jag känner mig jätte obekväm =/ haha ...
Kan prata och gulla me henne när jag är ensam men jag blir jätte generad inför patrik ....
Men det värmer verkligen i hjärtat när Patrik håller på me henne, han kommer bli en
jätte bra pappa .....

Jaaaa, nu då? Snart börjar mitt program, beverly hills :) efter det ska jag bada och sen
ska jag plocka lite och så tills älsk kommer hem .... Tror att jag ska ta dagens första cigg
också, har minskat ännu mer nu sen jag blev sjuk .... röker max 2 cigg om dagen, ibland
blir det bara 1 och vissa dagar röker jag inte alls och endel dagar kan jag röka så mycket
som 4-5 cigg men det är ovanligt ....

Nästa helg kan bli rolig :P Jag hoppas att allt löser sig så som vi vill för då drar jag och
Patrik på nordman-kryssning den 4 dec .... Känner verkligen att jag vill komma bort en
sista gång innan tösen kommer och jag har ju tjatat om att åka på kryssning i snart 5
år .... sen skulle jag vilja shoppa lite på tax-freen .... men som sagt, det är lite saker
som måste ordnas innan och så ..... får hålla tummarna och hoppas att allt går vägen :)

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!