Trött idag

Vaknade sista gången strax efter 4 imorse, gick upp och kissade och tog ett glas
mjölk, lade mig igen och somnade om efer drygt 2,5 timme och sen ringer klockan
halv 9 ..... suck ..... Har varit trött hela dagen :(

Well, i förmiddags va vi hos Nilssons och hälsade på leo, han va jätte fin men en
aning oberäknelig =/ Våra gubbar spelade tv-spel medan vi tjattrade :) va där i
drygt två timmar för helt plötsligt skulle dom ner till Tintins pappa :( Men det gjorde
inte så mycket ....

Vi åkte hem , tog det lugnt ett tag och vid 3-tiden åkte vi tills älsks föräldrar :) va
lite nervös men det va obefogat, vi hade det jätte trevligt :) Patriks mamma Anki
hade köpt lite kläder till Thea, Lucky dragon kläder från polkadot ..... Det va en
sparkdräkt, ett par byxor, en hakklapp och en mössa (dock inte som sån på bilden)
Jätte fin kvalité :) med röda drakar såklart :P




Hon hade även köpt ett påslakan, rosa me vita prickar ..... det va jätte fint :)

Och hon hade köpt en ny skötväska till oss, en röd dadadoo :) Hur fin som helst
och jätte praktisk me fickor och förvaring av flaskor och lite annat .... är lite i
valet och kvalet vilekn jag ska använda men jag ska känna mig fram sen när
Thea har kommit vilken jag känner mig mest bekväm me :)



Vi beställde skomakarlåda till middag och det va supersmaskigt :) pratade lite
grann om allt  möjligt .... blev massa prat om thea men också om deras kommande
utlandssemester till fillipinerna och att jag måste knipa ihop benen till efter den 8 mars
då dom kommer hem hem (jag har ju BF den 14 mars) ..... haha ..... så vi får se om dom
har hunnit hem när tösen bestämmer sig för att komma ut :P Strax efter 7 så åkte jag
och gubben hem, jag va så trött och satt bara och gäspade :blush: Haha .....

Ja, och nu har vi badat och sitter och kollar på tv :)

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!