Ingen snö än :(

Blev ingen v20-träff imorse :( Lite trist men jag har varit uppe på toa minst en
gång i timmen inatt och när jag vaknade imorse strax innan 10 hade jag ont i
halsen ..... Men jag tror inte att jag missade så mycket ..... Jo, chansen att träffa
andra mammor möjligtvis men inte ens det va speciellt lockande .....

Dessutom är vädret inte heller speciellt roligt, snöblandat regnskit och storm ....

Nä, idag ska jag bara va inne och syssla me mitt .... ska tvätta och fixa, disken ska
diskas osv osv .... ni vet, det gamla vanliga =/ Åh, tog fram julsakerna igår kväll för
att inspektera va man har för nåt och gissa om jag längtar tills jag kan börja julpynta,
tänkte sätta igång den första advent :) Ska tvätta upp allt innan och stryka och sen är
det lite vi måste köpa (min julby, gardiner in till sovrummet och lite mer tomtar plus
grejer till vår "gran")

Håller på och laddar ner första säsongen av "tre kronor", ni vet den där svenska serien
som gick för typ 100 år sen :P Vart överlyckliog när jag såg att hela den serien och
rederiet fanns att ladda ner :D haha ..... det är verkligen nostalgi ..... Synd att dom inte
skilda världar och nya tider ..... hade också varit roligt att se ..... Åh, såg att dom hade
räddningspatrullen också :P hihi .... har massa att ladda ner ..... ska fortsätta ladda ner
älsklingens bumbibjörnarna nån dag också :)

Nästa vecka ska jag äntligen åka och vaccinera mig, va inne på segeltorps vårdcentrals
hemsida igår och kollade upp vaccinationstider och det är bara på Onsdagar mellan kl 15-
17 och innan kl 5 hinner knappt Patrik hem men nästa vecka ska han jobba i Sickla så då
hinner han :) Nu jobbar han ute på lindingö och det tar typ 1 timme för honom att komma
hem :( Så det ska bli skönt att han jobbar i sickla igen, då är han hemma på 20 min :)

Har fått i mig två rostade mackor, om nån timme blir det köttsoppa till lunch och ikväll blir
det köttbullar och makaroner på Patriks begäran till middag ..... Nu ska jag sätta på en
tvättmaskin ....

Bye Bye




Kommentarer
malin

oh får jag komma över nån dag och kolla på tre kronor med dig eller rederiet<+?? =)

2010-11-09 @ 16:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!