V22 (21+0)

Första dagen for din senaste mens var 07-Jun-2010
  •  Ditt förlossningsdatum är beräknat till: 14-Mar-2011 
  •  Du är gravid i vecka 21+0
  •  Bebisen väger c:a 387 gram. 
  •  Bebisen är c:a 25 cm från hjässa till fot. 
  •  Du har klarat av 52% av graviditeten.
  •  Du har 132 dagar till förlossningen.
  •  Din första trimester varar från 07-Jun-2010 till 05-Sep-2010
  •  Din andra trimester varar från 06-Sep-2010 till 04-Dec-2010
  •  Din tredje trimester varar från 05-Dec-2010 till 14-Mar-2011

    Egna tankar
    Jag är lycklig och skräckslagen. Vissa dagar slår det mig att jag väntar barn, att jag ska bli mamma och då kommer paniken krypande. Andra dagar tänker jag inte ens på att jag är gravid. Och endel dagar är jag lycklig, otålig och förväntansfull. Mina känslor är så blandade inför allt det nya som kommer ske. I förra inlägget står mer om hur jag känner och tänker.
  •  




    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!