Vill ha första advent

Åh, va jag längtar tills första advent, då ska jag julpynta :D Längtar verkligen
jätte mycket nu, va länge sen jag kände en sån längtan och glädje över att få
julpynta :blush: Haha ..... Kanske tycker jag att det ska bli extra roligt för att
Patrik verkar tycka att det ska bli roligt också? :P Vill baka lussekatter också :)
ÅHHHHHHHHH, va jag längtar ......

Sitter och verkligen tokgråter för tillfället .... Sitter och kollar på en förlossning
på tv ..... Om 3,5 månad är det jag som ligger där ..... även om jag är lite rädd
inför förlossningen så längtar jag så mycket efter vår lilla dotter ..... försöker
föreställa mig känslan när hon ligger på mitt bröst men det är omöjligt .... det
är nog en känsla som man MÅSTE uppleva för att ens komma i närheten av att
förstå hur det känns .....

Idag har jag skrivit önskelista också :) Både till mig själv och till tösen :)
Jag önskar mig stickade tröjor me tanke på att min jacka inte går att stänga
snart, amningströjor, presentkort. Till tösen önskar jag mig en babysitter, en
lekmatta, åkpåse, sängkläder. Sen kanske man kommer på mer allt eftersom
men det va det jag kom på nu iallafall :) Jag ska iallafall köpa mig ett par får-
skinnstofflor när studiebidraget kommer, det är varmt och skönt att ha nu och
sen är det jätte bra när man är på BB :) Det tipset fick jag av madde .....

Har även tagit det beslutet att jag ska slösa mitt sista studiebidrag på mig själv
för Thea har massa kläder nu och sen är det jul och då kommer hon få massa
annat. Jag behöver ett par byxor till och som sagt en del stickade tröjor och så
skulle jag behöva hitta en fin klänning/tunika till julafton .... och det här är sista
tillfället då man kan skämma bort sig själv ..... är jag självisk för det? Jag tycker
inte det .....

Är arg och besviken på en vän till mig .... jag har aldrig gjort henne nåt och hon
hoppar på mig och jag ska sluta gnälla över min graviditet och att att jag hade en
jävla tur som blev gravid fast jag är fet .... förstår inte hur endel människor kan
förändras så mycket på bara nåt år ..... jävla subba ..... låt mig va istället och ta
tag i dina egna förbannade problem :mad:

ÅHHHHH :D :D :D :D :D Dom har släppt tre kronor på DVD :D :D :D En till julklapp
då :P

Nu ska jag lägga mig i soffan en stund och kolla klart på beverly hills innan det blir
ett bad ....

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!