Blodsockerfall

I eftermiddags åkte jag och Patrik till paradisgaraget för att hjälpa Cattis byta till
vinterdäck ..... när patrik höll på me sista däcket så kände jag mig skitdålig .....
Blev illamående som bara attans, det svartnade för ögonen och benen ville bara
vika sig så jag va tvungen att gå och sätta mig i vår bil och då gick det över ....
Frågade Madde va det kunde ha varit och det va blodsockerfall =/ Har aldrig haft
det förut och det va riktigt otäckt ..... hoppas det va första och sista gången .....

Efter att ha hjälpt henne åkte vi till flempan och slängde skräp och sen åkte vi ner
till centrum så att jag kunde hämta ut mitt paket me lillans spjälskydd :) Det va så
otroligt fint så nu längtar jag efter spjälsängen .....

Blev sen middag ikväll, vi käkade inte förrän vid halv 7 =/ Blev lövbiff, pommes
och beasås ..... det va mums .... Frun skällde på mig :blush: På Måndag kommer
det också bli sen middag, likaså tisdag ....på måndag ska vi ju åka och storhandla
och lär inte ha börjat me maten förrän vid tidigast 6-halv 7 och på Tisdag ska vi
till botkyrka och hämta trådbacken så middagen kommer väl igång vid samma
tid som på måndagen ....

Nu sitter gubben och kollar på barnaskrik och jävulskap och jag funderar på att ta
ett bad, det är fan inte varmt ute längre men det har det ju inte varit dom senaste
veckorna =/

Nä, ett bad va det ja .....

Bye Bye




Kommentarer
Empy

Se till att du kanske tar en Macka eller nått innan ni åker och handlar så att det inte händer igen, eller ha med dej en liten chocklad biot i väskan..

2010-10-22 @ 20:17:24
Rebecca

Jag ska försöka äta nåt innan vi åker och storhandlar :) har ingen lust att ev svimma mitt i affären bland massa folk =/

2010-10-22 @ 20:34:22 | http://minvardagsommamma.blogg.se/
Vestling

JAg brukar ha med mig riskakor i en liten påse eller något liknande, så känner man ett litet sug så är det bara att knapra i sig en :) speciellt nån med god smak :)

2010-10-23 @ 09:34:37 | http://vestling.blogspot.com
madeleine

Håller med dom ovan, har sagt det till dig innan, HA ALLTID med dig något i väskan och en flaska vatten till det!

2010-10-23 @ 12:18:52 | http://mammascharmtroll.blogg.se/
kalle

har följt din blogg ett tag, o vad jag förstått har du inge jobb, har inte jobbat nått o du lever på din sambo.. ska han betala allt till bebisen också? antar det för du har väl ingen inkomst. stackars din sambo!!!!!

2010-10-24 @ 09:53:50
Rebecca

Ja, jag är arbetslös och jo, jag har jobbat men hela förra året pluggade jag för att få min utbildning. tror du att det är kul att leva på min sambo? Jag pluggar nu och vi hjälps åt att betala till bebisen. Och sen när bebisen är född får jag ju föräldrapenning och barnbidrag så då behöver min sambo inte betala nånting ..... min sambo behöver inte betala för mig, det har jag sagt till honom också .....

2010-10-24 @ 11:00:09 | http://minvardagsommamma.blogg.se/
Anonym

Så du kommer alltså att få minsta föräldrapenningen på 180 kronor per dag ett pribasbelopp på 42400 kronor. Samt att de pengar du lever på när du studerar är lånade och när du är har pluggat klart för i år så kommer CSN med återbetalningskrav då CSN räknar pengarna från FK som en inkomst. Kul!

2010-10-31 @ 22:26:57
Anonym

Ja, jag kommer få lägsta FP plus barnbirag. Tror du har missuppfattat, jag har inte tagit studielån, skulle aldrig göra det. Jag får vanligt studiebidrag. Jag kommer ha pluggat denna månad och får inte FP färrn i mars så hur kan jag bli återbetalningsskyldig?

2010-11-01 @ 20:31:54
Anonym

Då ska väl jag be om ursäkt då, trodde att du hade studielån och inte endast bidragsdelen.

2010-11-02 @ 09:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!