Börjar bli nervös

Om drygt en timme får vi se vår lilla knodd ..... herregud ..... sitter och börjar
bli rejält nervös nu .... och nyfiken så det bara skriker om det ..... Vill såklart
veta könet MEN huvudsaken är att knodden är frisk, det är det jag oroar mig
för .... Jag är så otroligt glad att Patrik följer me, jag vet att han inte skulle vilja
missa det här för allt i världen .....

Håller på och kissar på mig men måste hålla mig i drygt 1,5-2 timmar till =/ hur
nu det ska gå? haha .....

Kort på det lilla livet kommer komma upp ikväll iallafall :) Vi tänkte köpa 4 kort,
ett kort ska vi sätta in i ramen, ett kort ska vi klistra in i min gravid-bok, ett kort
ska mamma få och ett kort ska patriks föräldrar få ....

Och på Söndag smäller det, då ska patrik och ev jag in till hans föräldrar och berätta ....
Hujedamej .... men det ska bli så otroligt skönt att få det gjort, då är liksom det värsta
över .... patriks mormor vet vi kommer bli glad och hans syrra kommer väl tycka att vi
är alldeles för unga osv men hon kommer nog bli lite glad över att bli faster ....

Nä, nu ska jag packa det jag ska ha me mig och sen röra mig mot tunnelbanan :)

Bye Bye



Kommentarer
Empy

Hur kommer det sig att ni har väntat att berätta för patriks mamma och pappa?? är bara lite nyfiken av mig heheh KraaaaM!

2010-10-13 @ 15:36:47 | http://izzesmatte.blogg.se/
Rebecca

För att dom inte kommer bli glada. Vi är halvt rädda för deras reaktion. hans mamma har fått mig att gråta och hon har nästan aldrig gillat mig och Patrik har såm respekt för sin mamma.

2010-10-13 @ 18:21:15 | http://minvardagsommamma.blogg.se/
Anonym

Men ni ä vuxna människor. själv fick jag mitt första barn när jag fyllde 20. han var välplanerad och jag och min pojkvän ville skaffa barn då så ingen behövde säga något om dom inte hade något snällt att säga. jag tycker att det är bättre med lagom unga föräldrar (20-25) i stället för äldre (30-40)..

go for it

2010-10-14 @ 06:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!