Bullbak och klädsortering

Nu har jag tagit mig en välförtjänt paus me en nybakad bulle och ett glas kall
mjölk :D Snart blir det även en cigg innan jag fortsätter ....

Va har jag haft för mig hela förmiddagen, tänker ni? Jo, jag har tvättat, hängt
tvätt, sorterat och rensat kläder plus lagt mina kläder i elfabacken som vi köpte
igår så nu har lillan i magen två stora byrålådor och två små :) Blev inte mycket
kläder kvar som jag kan ha eller använder men men. Huvudsaken är att Thea får
plats me sitt sen, hon kommer ha kläder till ve och förbannelse :P

 

Har även bakat bullar och dom blev riktigt bra för en gång skull :) Kunde visserligen
haft i liiite mer socker i fyllningen men i överlag vart dom jätte bra :)



Har ett berg av disk som ska diskas, jag har massa kläder på sängen som ska bort
så att jag kan bädda, jag skulle behöva hoppa in i duschen ..... Och sen kanske jag
och Patrik ska åka till rusta ikväll och titta lite ..... Trodde jag skulle få "vila" idag men
jag har haft fullt upp och jag klagar inte, har man mycket att göra så går dagarna fort :)

Sitter och längtar till Fredagens middag :D Vi och fam Nilsson ska ju äta på grekiska
kolgrillen och jag läste deras meny nyss och det började vattnas i munnen på mig direkt :blush:
Vet va jag ska beställa iallafall :D Blir kycklinggrillspett och haulomi (?), svingott ju :D

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!