Denna underbara dag :D

Har längtat efter den här dagen ändå sen vi bestämde va vi skulle göra :D
Först och främst är det ju Fredag och bara det är ju så underbart ..... och
sen att jag ska följa me Nilssons till skärholmen för att shoppa till lillan och
ev nåt till mig gör denna dagen bara ännu bättre .... sen ska vi ju till Hornbach
och tittat på julgrejer och dagen avslutas me middag på grekiska kolgrillen :)

Ja, jag vet att jag har skrivit om va vi ska göra idag i flera dagar nu men det
ska bara bli så roligt och jag har verkligen sett fram emot det här :D

Sitter och glor på sjunde himlen nu, när det är slut är det tid för en dusch, sen
lte lunch och göra mig klar för kl 2 kommer dom och hämtar upp mig :)

När vi är på hornbach hoppas jag att hitta nån typ av en klassisk julby och en
större vas för vi ska plocka granris och ha i vasen till jul :) Sen skulle jag vilja
hitta ett par julgardiner till sovrummet men det lär man ju knappast hitta där ^^ .....
Lite fler tomtar vore inte helt fel heller :P Haha ..... Äh, jag får se va jag hittar för
skoj ....

Ha en UNDERBAR fredag me massa fredagsmys ikväll :)

Jag lär skriva ett inlägg ikväll och visa det jag köpt idag :P

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!