Det snöar =D

Vaknade upp imorse när gubbens klocka ringde, tittade ut och såg att va det
vitt ute :D Genast spred sig en känsla av jul inom mig och tusan va jag längtar
till julafton nu :blush: Nu får månaderna gå fort :P fast jag har en känsla av att
den här snön inte kommer få ligga kvar länge tyvärr :(



Idag är det fredag :D Woohoo ..... jag ska försöka mig på att storstäda lite och
så ..... funderar starkt på att sätta på lite julmusik, inge fel me att tjuvstarta julen :P
Har ätit frukost och vid 1 ska jag äta lunch, oavsett om jag är hungrig eller inte ....

Beställde ju spjälskydd igår eftermiddag och det kom idag på förmiddagen :O Så
jag och gubben ska hämta ut det imorrn :) Har fortfarande inte fått mail om nån
av skötväskorna =/ Suck ..... Men det känns skönt att ha börjat inhandla lite smått
iallafall :) Nästa vecka ska jag köpa lite kläder till Thea :D har tjatat om det i flera
veckor och snart är det äntligen dags :D weeeiiiii ....

Nä, ska ta en cigg, sätta på julmusik och hänga in tvätt till och börja me :)

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!