En riktig fynddag

I förmiddags åkte jag och älsklingen på loppisen i hågelbyparken och patrik
sa att antingen kommer vi hem me bilen full av fynd eller så kommer vi hem
tomhänta, jag trodde på det senare alternativet ..... vi gick runt där en bra
stund och såg bara skräp tills jag hittade DEN ..... en tecknad tavla på nalle
puh ....jag ska ju ha nalle puh-tema när bebben kommer och jag har redan
allt klart hur det ska se ut så jag blev överlycklig .... betalade en ynka guld-
peng för den ..... vi gick runt lite till och sen hittade jag nästa fynd .... 5 mindre
tavlor me nalle puh-motiv och för alla fem betalade jag 5 kr ..... mitt sista fynd
va en tjock bok om barnets första 5 år me jätte bra och användbara tips för
förstagångs-föräldrar och den kostade också 5 kr ..... efter att ha fyndat tog
vi en fika på caféet där, vilket behövdes .... Min rygg va helt slut och värkte,
jag kände av foglossningen mot slutet och jag och bebben va hungriga ....



När vi ändå hade bilen igång så tog vi en tur förbi ÖB och myrorna :) Fyndade
även på myrorna, hittade gråblåa tallrikar som vi trodde va höganäs men som
visade sig va IKEA men vi va lika glada för det. Fick iallafall 5 stora och 6 mindre
tallrikar för 105 kr .... inne på ÖB köpte vi ostbågar, en pincett och hängkorgar ....

Både jag och Patrik va helt slut när vi äntligen kom hem så vi låg i soffan och slappade
ett tag innan det va dags att börja me maten som ikväll blev en av mina favoriträtter,
nämligen potatisgratäng mr sallad och kycklingfilé ..... fy attans va det va gott .....

Annars händer inte mycket ikväll .... vi har badat och nu kollar vi på tv ..... ska hämta
ett glas vatten och lite ostbågar innan jag lägger mig tillrätta i soffan :)

Ha en underbar och mysig lördag ....

Bye Bye



Kommentarer
Katt

Tro mig, du har inte foglossning.

2010-10-02 @ 20:59:37 | http://craftykatt.blogspot.com
Rebecca

Jo, lindrig än så länge .... har pratat me min bm och hon sa att det va det .... vissa får ju värre än andra ....

2010-10-02 @ 22:21:18 | http://minvardagsommamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!