Ensam Blivande Mamma Söker Sällskap

Är det så konstigt att man känner sig ensam ibland när man är ensam hela dagarna,
man sitter isolerad från omvärlden, man träffar aldrig vänner. Idag är det iallafall en
sån dag för mig, jag känner mig sjukt ensam och övergiven. Jag är så trött på att
sitta hemma hela dagarna, jag vill träffa vänner men jag är dålig på att ta initiativ ....
Vill bara ha nån anledning att komma hemifrån ibland ....

Ska fan sätta ut en kontaktannons som lyder: Ensam Blivande Mamma Söker Sällskap !!!
OBS!!!! Ej något förhållande då jag har en underbar och högt älskad fästman. Men vill
du bjuda på en fika eller ta en promenad så är du den jag söker. Du får gärna vara i
20-25 årsåldern och vara bosatt i Hägersten.

Haha, nä fy fan va patetiskt. Men sanningen är den att jag gärna skulle vilja hitta nån här
i närheten som man kunde hälsa på eller ta en fika me eller va som helst. Bara jag inte
behöver känna mig så förbannat ensam.

Va ska man fördriva tiden me när man är ensam 8 timmar om dagen? Jag skulle vilja
sy eller sticka men jag kan inte =/ Jag är inte bra på något förutom att vara en perfekt
hemmafru som städar och lagar mat ..... suck .....

Äsch, ska inte klaga ..... mitt liv är så jävla underbart ^^

Well, have a good day ....

Bye Bye




Kommentarer
Lollo

Finns det ingen "bliviande mammagrupp" i hägersten då? För det är mysigt och gå på!

2010-10-07 @ 14:37:11
Vestling

Ett perfekt tillfälle att lära dig sticka eller virka :)

Jag är också hemma hela dagarna själv, mycket av kvällarna med då fredrik meckar massa i sitt garaget.



Men man får hitta på saker att göra, det är inte det lättaste med det går.

Lär dig något nytt?



Jag ska försöka mig på sånna här arigumis (stavning) för att försöka göra små söta figurer till bebis och som leksaker till katten :)

2010-10-07 @ 15:13:51 | http://vestling.blogspot.com
Rebecca

Lollo: Jag har letat efter nån typ av mamma-grupp i Hägersten men har inte hittat nåt hittils :(



Sofi: Jo, jag vill ju lära mig nåt nytt men jag vet inte bara vad =/ haha.

2010-10-07 @ 15:37:47 | http://minvardagsommamma.blogg.se/
lollo

Finns det ingen i närheten då? Liljeholmen?

2010-10-07 @ 16:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!