Grattis Leah <3

Vill börja me att gratta världens goaste Leah på hennes 1-årsdag :love:
GRATTIS LEAH :love: Känns som igår när madde ringde efter förlossningen
och man hörde leahs ljuva stämma i bakgrunden för första gången :P Tiden
har gått så otroligt fort. Nu längtar jag tills mitt lilla mirakel tittar ut :)

 
Mitt första möte me Leah, hon va drygt 2 dagar gammal.

Har tagit en paus i städningen, va tvungen att vila ryggen lite. Har diskat, bytt
kattlådan, bäddat sängen och dammtorkat i köket. Nu är det bara sovrummet,
vardagsrummet och badrummet kvar innan det är dags att dammsuga :) Har
även skickat in två uppgifter till skolan, det ni :P

Nu har patrik berättat för sin chef att han ska bli pappa och det vart bara
positiva reaktioner därifrån :) Skönt det .... I veckan ska vi berätta för hans
föräldrar, vilket vi inte ser fram emot =/ Får se om patrik vill ha mig me eller
inte, vet att jag kommer börja tjuta, hans mamma har den effekten på mig =/
Så han kanske vill ta det själv för att "skona" mig. Vore lättast för samvetet om
jag också va me men han får bestämma det själv. Ärligt talat så vill jag slippa
följa me men jag vill inte att patrik ska få ta all skit ensam. Vi får se hur det blir ....

Nä, ska väl städa klart så man kan hoppa in i duschen sen :)

Bye Bye



Kommentarer
madeleine

ÅÅÅÅÅÅH, gud, nu sitter jag och bölar för fulla muggar.. Jävla becca.. Var du tvungen att skriva så om Leah.. och sätta ut ett foto dessutom.. Bryter ihop här hemma!!! MIN DOTTER ÄR 1 HELT JÄÄÄÄVLA ÅR!!! snyft

2010-10-11 @ 14:49:30 | http://mammascharmtroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!