Helgen

Helgen har bjudit på både på trevliga och jobbiga inslag =/

I Lördags hade vi familjen Nilsson här på middag, det va jätte trevligt :)
Jag bjöd på min parmesankyckling och det vart väldigt uppskattad, blev
lite smått stolt :P Vi satt och spelade lite yatzy och Patrik vann över Tintin
me ett litet poäng :) Haha ...

Igår gjorde vi inte alls mycket ..... slappade och tog det lugnt ..... vi åkte
in till stan på kvällen för att berätta för hans föräldrar att vi väntar barn och
det är ett besök vi har skjutit upp i flera veckor ..... vi började me att äta
hämtmat, skomakarlåda me potatisgratäng vilket va SUPERGOTT .... sen vart
det lite fika efter maten och precis innan vi skulle gå så släppte vi bomben och
ett mindre helvete utbröt .... hans pappa va neutral, sa varken bu eller bä men
hans mamma gick till personangrepp mot mig och halvskrek till patrik att han
iallafall kunde ha skaffat barn me en brud som åtminstonde hade jobbat nån
månad i sitt liv, då gick vi därifrån och när vi väntade på hissen kom tårarna ....
Det va så fruktansvärt jobbigt .... Men det är skönt att ha det gjort iallafall, nu
vet dom iallafall att vi ska ha barn ....

När vi kom så ringde Patrik sin syrra och berättade och hon blev väl lite chockad
och sa ungefär som deras mamma och syftade på att jag inte har jobbat nåt osv
men hon sa iallafall grattis, det va mer än va deras mamma sa =/

Och så ringde han sin mormor som blev fullkomligt överlycklig :) Hon är väl den
enda i hans familj sådär som verkligen gillar mig ..... hon skulle börja sticka direkt :P
haha .....

Men det känns så skönt att patriks familj vet nu .... och hela min familj vet och alla
våra vänner vet :)

Hmm, idag kommer mamma och moster förbi en sväng .... maria ska ta hem ceasar
ett par dagar för att fixa hans päls, borsta och klippa bort hans tovor, det ska bli lite
skönt :) Jag ska ta och plocka undan lite och dammsuga innan dom kommer tänkte
jag .....

Bye Bye




Kommentarer
Fanny

Vad bra att ni har berättat nu. Synd bara att hans mamma inte kunde vara glad för er skull :( men det lägger sig nog snart! Stå på dig rebecca!

2010-10-18 @ 12:50:46 | http://eleahsmamma.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!