I just love fridays

Hihi, äntligen är det fredag igen :D Och som ni redan vet älskar jag fredagar ....
Det är så skönt att få sällskap på helgerna, sitter ensam hela veckodagarna
så när fredagen väl kommer så är jag riktigt sällskapssjuk .... ska bli skönt
när bebben väl kommer, visst h*n kommer ju mest ligga och sova men det
kommer ändå bli stor skillnad ..... nä, jag längtar efter min lilla bebis nu .... det
har jag ju i och för sig gjort ända från början men ändå :blush:

Idag ska man göra det man alltid gör ..... städa, tvätta, plocka, osv osv .....när
ska man egentligen få en dag fri från alla vardagssysslor? Visst, om man vill leva
i en enda röra så kan man ta en dag ledigt men det kan inte jag .... jag måste få
ha rent och snyggt omkring mig .... det är sån jag är .... Like it or not ..... ordning
och reda är min grej :P Kommer bli lite svårare när bebben kommer men jag se
till att mitt hem fortfarande är snyggt och rent, man behöver inte försumma hemmet
för att man får hem en liten ..... man får helt enkelt prioritera och sen kommer man
ju inte vilja städa varje dag .... äh, det där kommer ordna sig :P

Blev sjukt sugen på lösgodis =/ ska nog övertala gubben att åka iväg till kvantum
me mig när han kommer hem och köpa lite godis och lite läsk :P Vi har typ bara
vatten hemma och det går inte att dricka till lövbiff och pommes som vi ska äta
ikväll :P Haha ....

Det går bra mellan oss nu  .... jag kan visserligen inte tro på hans ord men jag
försöker verkligen att lita på honom .... så länge han inte ger mig några skäl för
att inte lita på han så kommer det gå bra ... mitt humör är väl inte det bästa nu
heller .... igår när han kom hem va jag på skitdåligt humör och jag bröt ihop och
började gråta .... för ingenting .... jag kände mig bara så ensam och va så trött
på allt och inget ..... han kommer inte få det lätt men han står ut me mina hormon-
stormar så tror jag fasiken att vi klarar allt .....

Nä, ska väl ta dagens första cigg och sen sätta igång ......

Bye Bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!