It's alive

Hihi, idag kan jag nästan garanterat säga att jag kände bebben där inne :D Det
va en difus känsla men jag har aldrig någonsin känt nåt liknande tidigare ..... tror
den hade hicka för jag kände liksom regelbundna "pulseringar" ..... det är jätte
svårt att förklara men det va så jag upplevde det ..... va tror ni? Är det så att jag
verkligen kände bebben där inne?

Jaha, idag är det söndag :( I förmiddags höll jag och Patrik på att städa lite, strax
efter 1 kom Nilssons hit på fika, vilket jag tyckte va jätte trevligt ..... va länge sen
dom va här nu .... när dom åkte hem fick vi ta över Leahs gamla bilbarnstol :) Sen
åkte jag och Patrik till jysk en sväng, skulle "bara" köpa nya mindre handdukar och
så ville jag titta lite och då hittade min första riktiga köp till bebben :) Köpte nämligen
två påslakanset me nalle puh :P Blev helt förälskad. Dessutom gjorde jag ett riktigt
fynd där me :P Från början hade jag tänkt köpa ett påsklakanset me nalle puh från
nätet, det kostade över 500 spänn, nu köpte jag två för ca 250 kr :)

 

Efter jysk åkte vi till city gross, va inne på lindex för att kolla på overall till bebben men
jag blev osäker på storleken så där måste jag ha maddes hjälp innan jag köper nåt =/
Till sist bar det iväg mot palmyra för att köpa middag ....

I slutet av den här månaden ska vi antingen köpa spjälsängen eller sängkläder, dvs täcke,
madrass och kudde. Det är fortfarande helt sjukt att vi nu har börjat köpa saker till VÅR LILLA
BEBIS ..... Nästa månad ska jag beställa spjälskyddet och en lampa :) självklart me nalle puh ....
Har fått nalle puh på skallen nu =/ Hahahaha ..... äsch då ....

Bye Bye



Kommentarer
Jenna

Oj stor shoppar redan massa saker till liten! :) Stort grattis iallafall, har inte sagt det ännu! På tiden kanske, jätte kul! :)

2010-10-04 @ 02:41:56 | http://ensessan.blogg.se/
Anonym

madrass brukar följa med om man köper beg spjälsäng.

rätt fiffigt för då kan man lägga mer pengar på något annat./stina

2010-10-04 @ 06:35:36
Rebecca

Jenna: Va roligt att du läser min blogg :) Haha, storschoppar gör vi inte men vi vill bara sprida ut kostnaderna lite :P Haha, tack så mycket. Bättre sent än aldrig :P



Stina: Jo, jag vet men jag vill ha nånting nytt för allt kommer i princip va begagnat och dessutom kostar spjälsängen inte så mycket :)

2010-10-04 @ 09:12:06 | http://minvardagsommamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!