Kanelbullens Dag

Och det tänker jag fira me en kanelbulle såklart :P Bad patrik köpa varsin innan
han kommer hem från jobbet :P Hihi .... Idag jobbar han i Fruängen så han har
nära hem iallafall :)



Jag är trött som fan, blev väckt att kattjävlarna vid halv 9 ..... börjar bli riktigt
less på Whiskas nu, han pissar överallt förutom där han ska pissa fast kattlådan
är ren .... Överväger att sälja båda när bebben kommer ..... vet att melissa mer
än gärna skulle vilja ha dom så och då vet man vart dom finns och man kan
fortfarande hälsa på och se att dom mår bra ..... Vi får se va som händer längre
fram .... inget är ännu bestämt men som det känns nu vill jag bli av me katterna ....

Ska nog lägga mig och vila stund nu och sen ska jag bara slappa .... varken orkar
eller vill göra ett skit idag .....

Hör väl kanske av mig senare ....

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!