Lite Lugnande

Fick mail av BM idag ang. lite frågor som jag hade och svaren fick mig lite lugnare
som tur är :) Frågade om jag bör va orolig varför jag inte känner sparkar eller nåt
men det kan dröja några veckor till men SENAST v25 bör jag kunna känna nåt.
Frågade också om det här me årets influensa och vaccinering och hon rekommenderade
att jag vaccinerade mig. Sen va jag orolig att tösen inte får tillräckligt me näring pga
att jag äter så dåligt men det va ingen fara, hon tar den näring hon behöver oavsett
hur mycket eller lite jag äter. BM sa att dom har öppen mottagning på MVC ikväll och
att jag gärna kunde komma och lyssna på tösens hjärta om jag va mycket orolig så
jag funderar på att åka dit. Jag kan aldrig lyssna för mycket på hennes lilla tickande
hjärta :blush: Tror nog att Patrik håller me .....

Idag ska jag bara slappa ..... nå, nästan iallafall ..... ska dammsuga och bädda sängen
bara men det går ju fort :P Och snart är det även dags för lunch. Blir nog bara lite
mjölk och flingor och nån frukt .... Kvällens middag blir antingen donken eller grillad
kyckling beroende på om vi åker upp till mvc eller inte ikväll ....

Ikväll blir det ju en tripp till Solna också och hämta skötväskan :D Är så glad för den :)

Bye Bye





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!