Lovely Day

Är på riktigt bra humör idag och det känns som om livet leker :D Har ingen
speciell anledning mer än att det klirrar lite i kassan idag och att jag och
Patrik ska åka och storhandla plus köpa overall till lillan ..... inköpslistan är
ca 2 sidor lång (dock inte A4 utan som ett mindre noteringsblock) :O haha ... 
och ikväll ska vi kolla på en annan trådback som patrik hade hittat i en container
men han sa att den såg fräsch ut så, vi ska åka och titta på den och godkänner jag
den så skiter vi i och köper trådbacken imorrn ..... då sparar jag 200 kr där som jag
kan köpa bebiskläder för :) hihi ..... På torsdag ska jag köpa min skip hop-skötväska
också, känner att jag egentligen inte har råd den här månaden men det va ett kap
och den va fräsch så det va lika bra att slå till :P

Va händer fram tills att gubben kommer hem då? Jag ska lägga ut mattorna på
golvet (vi tvättade nämligen köksmattan, sovrumsmattan och hallmattan igår),
sen ska jag stryka dukar och lägga ut och hänga in lite tvätt och bädda sängen :)
Däremellan ska jag hinna hoppa in i duschen och sen kolla på House kl 3 :) Kanske
dags att sätta igång då :P 

Bye Bye




Kommentarer
Vestling

Tips! På Öb har de riktigt billiga trådbackar, sen tror jag även att de ska ha på rusta :)

Jag köpte en för 99 :) ett tips bara!

2010-10-25 @ 12:57:15 | http://vestling.blogspot.com
Rebecca

Vi va och kollade på ÖB för nån helg sen och då va dom slut :( Rusta har vi inte kollat än. Men tack för tipset :)

2010-10-25 @ 13:22:28 | http://minvardagsommamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!