Nu är hösten VERKLIGEN här

Inget vidare väder idag, regn och rusk :( Nu är hösten verkligen här på
allvar .... väntar bara på att snön ligger tjock på marken när man vaknar
upp en morgon =/ Brrr .....

Idag är det iallafall Torsdag :D Vilket betyder att det är Fredag imorrn och
sen helg ..... hihi .... pojken jobbar idag :( tråkigt nog .... hade varit lite
skönt att ha han hemma en dag till men men .... man kan ju inte få allt ....

Hur ska jag tillbringa den här dagen då? Jag ska plocka,städa och fixa ....
Och sen ska jag nog bara slappa och ta det lugnt .... blir nog ett varmt bad
senare och raka benen, det behövs :P

I helgen har vi lite planer, vi ska till skärholmen på Lördag och shoppa lite,
jag ska köpa nya byxor åt Patrik för alla hans byxor har blivit för små, och
så ska jag in på HM och se om jag hittar några kläder åt mig och så skulle
jag behöva puder och lite annat smått och gott .... på Söndag ska vi på Leahs
födelsedagskalas, hon blir ju stora tjejen på Måndag då hon fyller 1 år :D :love:

Nu är det inte alls många dagar kvar till UL :) Hihihihi .....

Nä, ska väl sätta igång me mitt .....

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!