Nytt rekord i att drömma

Har inte haft en lugn natt om jag säger så ..... min hjärna har haft fullt upp me
att drömma ..... har drömt 5 olika drömmar inatt .... vissa smälte in i varann och
blev bara konstiga .....

Dröm 1: Jag drömde att jag satt i en taxi me några andra människor, vet inte vart
vi va på väg men taxichaffisen körde som en galning trots att det va mörkt, halt och
snöade .... han slirade massa och han körde jätte fort när han skulle in på en smal
bro men han missade bron och körde rakt ut i stupet ..... Jag hade sån dödsångest
och jag kände när vi slog i marken .... det va HEMSKT .....

Dröm 2: Vi har en finsk tant som bor mitt emot oss och hon hade ordnat en resa till
Gran canaria till hela vår trappuppgång me pass och allting. Mamma bodde i vår trapp-
uppgång också och jag frågade henne om vem som skulle va barnvakt åt vår unge om
hon skulle följa me också, jag va jätte orolig för det ....

Dröm 3: Patrik va RASANDE på mig eftersom att jag hade spräckt fönsterrutorna i
sovrummet när jag smällde igen sovrumsdörren eftersom att jag va så arg på honom.
Han va så arg så han satt på golvet och grät och jag grät och va jätte ledsen. Anledningen
till att jag vart arg på honom va för att han skulle åka bort nånstans i ett år och renovera
nåt hus eller nåt men han hade inte sagt nåt till mig. Sen kom Niklas aka Bigfoot och
försökte trösta mig när Patrik åkte. Han frågade om jag ville spela tv-spel och han va jätte
gullig.

Dröm 4: Jag drömde att jag va me min gamla klass från Sågbäck på nåt sångläger eller
nåt liknande för vi sjöng ..... mycket ..... haha .... Kommer ihåg att vi sjöng massa disney-
sånger och hade jätte roligt ....

Dröm 5: Efter drömmen om bilolyckan drömde jag att jag hade överlevt och att tre små
pojkar höll på att drunkna och dom hade redan börjat förmultna men jag hann rädda en
liten pojke fast han nästan bara va skelett =/ Och jag va förlamad från midjan och neråt
efter bilolyckan så jag vette tusan hur jag kunde simma =/

Som sagt, inatt har min hjärna gått på högvarv och vissa drömmar va riktigt hemska och
jag vaknade upp me gråten i halsen efter "bråket me patrik" .... det va INTE roligt ....

Idag tänker jag bara slappa fram till halv 2, då ska jag hoppa in i duschen och sen möta
upp Patrik utanför ultraljudsbarnmorskorna i Liljeholmen strax innan 4 :) det är ju dags
för UL idag, som om nån hade glömt det ... har bara tjatat om det en hel evighet :P

Nä, dags för lite frukost .....

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!