Ordinary day

Har fått tillbaka min huvudvärk lite smått, vilket är irriterande men den är
inte lika jobbig och påtaglig som förra gången .... ligger inte däckad pga
smärta, det är ju alltid nåt :P

Idag är det bara 2,5 dagar kvar innan det är Fredag :D Weeeiiiii .... så skönt
ju ....

Patrik ska på utvecklingssamtal idag kl 2 i fruängen så jag hoppas att han får
sluta lite tidigare :) Måste skicka sms till han och be han köpa mjölk, vi ska
äta stuvade makaroner me korv idag :) fy fasiken va gott, vart så sugen på det
igår ....

Tror Whiskas börjar sakna lillebrorsan nu =/ han har gått omkring och skrikit så
hjärtskärande .... men han får stå ut ett par dagar till ....

Disken av avklarad, tvätten är i tvättmaskinen, sängen är nybytt och bäddad ....
nu då? Ska nog torka av vardagsrumsbordet, vattna blommor och sen ta en sväng
me dammsugaren innan jag är klar för idag ..... ett bad ska jag väl hinna me, se om
huvudvärken försvinner då =/

Bye Bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!