Oväntat sällskap

Idag har jag haft den lyxen att få ha min gubbe hemma hela dagen me full
betalning :D Trodde bara han skulle va hemma några timmar på förmiddagen
men hans chef har fortfarande inte ringt så :P Patrik ska väl ringa honom strax
och höra hur det blir imorrn, har jag riktigt tur så får jag ha gubben hemma
imorrn me och ev fredag :) Det är riktig vardagslyx, enligt mig. Anledningen till
att Patrik måste va hemma me full betalning är att hans chefer inte har nåt jobb
åt honom eller så väntar dom på jobb. Haha. Men jag tror inte att han klagar, är
inte helt fel att va hemma me tjejen och slappa och ändå få full lön :P

Ja, va har vi gjort idag då? Patrik har fixat me lite penslar och diskat, jag har tvättat,
bäddat sängen och slagit in Leahs födelesedagspresent :) Nu ligger jag halvt däckad
me den dagliga huvudvärken :(

Snart ska jag iallafall börja me maten, blir pastagratäng ikväll :) Patrik ska få knalla
ner till centrum och köpa lite gurka och lite sånt ......

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!