Överallt och ingenstans

Den här veckan kommer jag och patrik åka land och rike runt känns det
som .... haha .... Ikväll ska vi ut till bremora nånstans för att hämta en elfa-
back och på hemvägen ska vi till bauhaus, Imorrn är vi "lediga", på torsdag
ska vi till bergshamra och hämta en skötväska, på fredag ska vi till skärholmen,
hornbach och grekiska kolgrillen i Tumba, på lördag ska vi till orminge centrum
och Visättra och på söndag ska vi nog bara va hemma :) Men det känns skönt
att ha fullt upp för då går den här veckan så fort :P

Idag ska jag bli bättre på att äta, åt faktiskt frukost, blev 2 äpplen, ett glas juice
och ett glas mjölk, till lunch ska jag göra tomtegröt och till middag blir det pyttipanna
me rödbetor :) Och däremellan blir det nån frukt eller macka :) Har nästan lust att
klappa mig själv på axeln :P

Ska ta tag hemma också och fixa och dona ..... har lagt ut mattorna i köket och sov-
rummet .... ska bädda sängen och sen dammtorka och stryka dukar så jag kan lägga
ut dom igen .... blir nog en sväng me dammsugaren också :)

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!