Överlycklig :)

ÅHHHHHH, fick nyss mail ang. en skip hop-skötväska som jag va helt säker på
va såld för annonsen har legat ute i över 2 veckor men den fanns kvar :D Så
i veckan ska väl jag och Patrik åka och köpa den :) Är så överlycklig .... märker
hur pengarna bara försvinner i rasande takt men ska se om jag kan dela kostnaden
me patrik lite. Imorrn ska jag ju köpa overall till lillan och på Tisdag ska vi hämta en
trådback som jag hittade på blocket ..... men kommer inte långt me 1300 kr men
tillräckligt :) Bara jag har lite pengar kvar på Fredag så jag kan köpa lite kläder
till lillan :) Önskar att jag hade mer pengar men man får göra det bästa av det man
har .....

Idag har det varit riktigt pissväder ute så jag och Patrik har hållt oss inne och
städat och tvättat för fullt och bara slappat ..... det har varit så skönt ..... har
inte lika mycket ångest idag för att det är Måndag imorrn för imorrn ska vi
storhandla och jag ÄLSKAR att storhandla :) Haha ..... så jag längtar till
morgondagen :)

Nu ska jag fortsätta kolla på tv .....

Bye Bye



Kommentarer
madeleine

tack.. Gulligt.. Måla ut oss bara... Uppskattat

2010-10-24 @ 20:09:04 | http://mammascharmtroll.blogg.se/
Rebecca

det va inte meningen att måla ut er :( Förlåt? Blir bara orolig för att vi inte kommer ha råd me vagn och jag vet ju hur det står ställt =S det va tanklöst av mig.

2010-10-25 @ 10:11:49 | http://minvardagsommamma.blogg.se/
madeleine

Det är mellan oss.. Eller JONNY OCH PATRIK snarare.. Vi försöker ta ett nytt lån vi INTE har råd med bara för att bli av med DITT tjat om HANS pengar...

2010-10-25 @ 10:20:12 | http://mammascharmtroll.blogg.se/
Rebecca

Jo, jag vet men patrik funderar på att ta lån till barnvagn pga att han är rädd att vi inte kommer få tillbaka våra pengar innan januari och det tycker jag är onödigt. han behöver inte mer lån än han redan har. Men jag är ledsen, det är mellan tintin och patrik och jag tjatar inte men jag är bara rädd att vi inte kommer få tillbaka våra pengar och det är vår säkerhet för att få en vettig vagn :( Därför är jag lite orolig =/

2010-10-25 @ 10:35:23 | http://minvardagsommamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!