Planerar

Sitter och planerar lite på bebbens hörna i sovrummet :) Har målat upp allt i
huvudet och om jag får som jag vill så kommer det bli jätte fint och mysigt .....
Bebishörnan kommer gå i vitt me nalle puh-tema :) Längtar tills man får se allt
i verkligheten, tills spjälsängen står bäddad på sin plats, tills hyllan har kommit
upp me lampan och tills tavlorna har kommit på plats .... vill gärna att bebisen
ska ha sin egna hörna :) Den ska få det lika mysigt som i resten av lägenheten,
tycker att det blir så opersonligt me bara en säng .....

Har funderat på en sak ett tag nu och jag undrar om det är svårare för överviktiga
att känna bebbens sparkar på utsidan? Det är ju massa fläsk och äckel i vägen =/
Längtar så tills jag känner sparkarna ordentligt och ännu mer längtar jag tills älsk
känner bebben där inne :)

Ska lägga mig och vila en stund, har haft ont i ryggen och huvudvärk hela dagen :(

Bye Bye




Kommentarer
L

Det där är olika från person till person.

Vissa överviktiga känner sparkar senare än andra.

2010-10-04 @ 15:44:09
Anonym

Både vikt och att det är första gången det växer ett barn inne i magen spelar roll. Och det är alltid från person till person.

2010-10-04 @ 20:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!