Rik VS Fattig

Hade en skitskum men overkligt realistisk dröm inatt =/ Drömde att Patriks mamma
mutade mig för att göra slut me Patrik och ta bort barnet .... hon erbjöd mig 50.000
kr ..... Jag tvekade inte en sekund när jag avböjde .... jag sa att jag hellre är fattig
men lycklig istället för rik och olycklig .... och att jag skulle stanna vid Patriks sida om
hon så skulle erbjuda mig alla världens pengar ..... det roliga är att Patriks mamma
nog faktiskt skulle kunna gå så långt som att muta mig för att "skydda" sin son ....
I mina ögon är hon Kate i våra bästa år som gör allt för att hålla Sami borta från Lucas ....
Det låter kanske väldigt hårt men det är så jag uppfattar henne .....

Hon borde ta en ordentlig titt på dagens samhälle för hon lever i sin lilla box där allt
ska vara si eller så, allt som händer utanför boxen är fel .... tycker det är så trist att
en vuxen människa inte kan tänka längre än va näsan räcker .... Usch ......

Well, har fått avreagera mig lite grann iallafall ^^

Tog mig en ordentlig sovmorgon, gick inte upp förrän vid kvart över 10 :) det va så
skönt ..... Har tvättat en maskin och nu håller jag på och tvättar min vinterjacka, prövade
den igår och den satt fortfarande toppen men till december kommer den nog garanterat
va för liten =/ Ska ställa mig och göra matlåda åt gubben tills imorrn, sen ska jag diska,
bädda sängen och småplocka :)

Igår va ju min moster och mamma här en sväng för att maria skulle låna hem ceasar ett
par dagar :) Hittils har det gått jätte bra vilket känns skönt .....

Bye Bye



Kommentarer
Fanny

Jag tror inte hon skulle kunna göra det. Spelar ingen roll hur mycket hon "hatar" dig. Det är ett annat liv det handlar om..

2010-10-19 @ 15:04:23 | http://eleahsmamma.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!