Så det så

Nu kan man äntligen koppla av, har storstädat idag och det kändes skönt som
fan :D Ryggen håller inte me men va gör man inte för att få ha det rent och
fint hemma.

Vill klargöra en sak som många har påpekat och det gäller att jag "letar" efter
tecken gällande min graviditet. Ja, jag kanske "letar" efter både det ena och det
andra men det är för att jag hellre vill känna NÅT än INGENTING. Jag märker inte
av min graviditet nåt, jag har knappt några symtom förutom ständigt kissnödig,
trasig rygg, smått illamående vissa mornar .... that's it ..... jag har aldrig varit
gravid förut, jag vet inte hur det ska kännas,va som är normalt och när man bör
oroa sig ..... Därför "letar" jag efter tecken på att allt ska stå rätt till ..... jag är
ledsen om folk blir upprörda för det men det är så det är .... jag kan tyvärr inte
tycka att jag har tur som har sluppit det mesta hittils för istället går jag och oroar
mig, att knodden inte växer som den ska ska, att denb inte mår bra osv osv .....



Kommentarer
lollo

Jag stör mig inte på att du "letar" efter tecken, jag tycker bara det verkar jobbigt! Du har ju folk runt dig som fått barn och är du osäker, prata med dom eller ring din bm. Då kanske oron släpper lite och du kanske kan njuta mer?

2010-10-12 @ 18:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!