Seg Lördag

Usch va jag och gubben va sega imorse .... tog ett bra tag innan vi satte fart me
vårt =/ Efter duschen låg vi i sängen och slöade ett bra tag men sen satte vi fart
mot skärholmen ..... vi va inne på dressmann och hittade ett par skitsnygga jeans
till gubben men såklart fanns dom inte i hans storlek :( jag va inne på hm och köpte
3 linnen(ett vitt, grått och lila), tre par nya trosor och ett puder.

Jag och Patrik tog en tripp till dressmann i Huddinge för att se va dom hade där men
där kammade vi också hem noll :( Köpte iallafall ett par örhängen på glitter ....

Sen hann vi hem en stund, slappa och sätta på en tvättmaskin innan vi skulle ta en
fika me Robino på donken vid ica maxi ..... va roligt att se honom igen, va ett bra
tag sen sist, va typ precis när han hade skaffat volvon som han har idag =/ Vi hälsade
på jonas som stod vid kassan på donken också :) va också ett bra jävla tag sen man
träffade honom .....

Vid halv 7-tiden åkte jag och älsk till Robbans och köpte varsin kycklingsallad till middag
och efter det vart det ett bad och nu sitter vi och kollar på film, "Leon" ..... grymt bra :)

Nä, nu pajar ryggen helt och hållet, ska lägga mig en stund på soffan :)

Bye Bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!