Slappa och slöa

Idag har jag bestämt mig för att ta "ledigt" från mina vardagssysslor :P jag orkar bara
inte me att plocka och fixa idag, ska ta ett ordentligt tag imorrn och dammsuga och
helgstäda :) Tänkte bara bädda sängen så får patrik ta disken sen :P Hehehe .....

Sitter för tillfället och tjatrar me Frun medan hon babblar om nåt tomtebrev :P 
Hon av nån ÄLSKAR julen, det är ganska roligt att hon blir som ett barn inför jul .... 
Min lilla tomtefru :love: Börjar också längta lite smått till julen :blush: När snön ligger
tjock på marken och man kan börja julpynta, sätta upp julgardiner, ta fram advents-
ljusstakar och på julafton när man sitter hos Maria och man känner lukten av julmat .....
ÅHHHH, nu längtar jag efter julen som fan ..... Och nästa jul har vi en liten dotter också :D

Ska snart ta en cigg och sen är det dags för "Beverly hills" ..... måste hoppa in i duschen
också för jag tänkte följa me gubben till heron city, han ska dit och fixa lite och sen måste
vi åka och handla lite, är helt tomt i kylskåpet =/ Skönt att det är löning på Måndag, då blir
det storhandling på city gross och sen ska jag shoppa lite till Thea :D Har precis skickat
efter spjälskyddet me nalle puh-motiv :) Hihi ..... och på Tisdag ska vi hämta en trådback
som jag hittade på blocket, vi behöver lite mer förvaring så den ska jag ställa i min
garderob så får Thea mina två byrålådor.

Måste ta en knäckemacka, är illamående och svimfärdig =/ Nån lunch har vi inte .....

Bye Bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!