Snart är helgen slut

Är det nån mer än jag som känner lite ångest på lördagskvällen pga vetskapen
om att helgen snart är slut fast värre är det på söndagskvällen :P haha .... hur
som helst .....

Jag och patrik låg i sängen hela förmiddagen och bara slöade ..... det va SÅ mysigt
att bara ligga och kramas :blush: Gubben är så tråkig att när han väl har gått upp
så kan inte han lägga sig och dra sig men idag gjorde han faktiskt det och det gör
gör gärna om :) Hihi ....

Vid halv 2 åkte vi upp till familjen sjuk i Visättra ..... tog en fika och snackade lite
skit ..... Patrik hade väl hoppats att Tintin skulle få igång sitt playstation men icke
sa nicke ..... det är nog ett nytt som gäller för dom =/ Dom fick vår varagsrums-
matta som madde är snäll nog att tvätta i deras grovtvättstuga, tack gumman :love:
Efter nån timme åkte vi till city gross för att handla lite nödvändigheter innan vi åkte hem ....

Annars gör vi inte så mycket, sitter och kollar på tv och är allmänt slöa ..... haha .....

Längtar tills på Fredag :) madde och tintin hämtar upp mig och så ska vi till skärholmen
och shoppa lite, ska köpa mina första kläder till thea :D WOOHOO ..... sen hämtar patrik
upp mig och så åker vi till Hornbach för Madde ville dit pga julsaker :P haha. Middagen
ska vi äta me dom på grekiska kolgrillen .... kommer bli en helt underbar dag har jag en
känsla av :)

Nu blir det en cigg och ett bad me finaste :love:

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!